Benvenuti à Credo, simu un Produttore di Pompe à Acqua Industriale.

All Categories

serviziu Tecnulugia

Credo Pump ci dedicherà à u sviluppu continuu

Cumu ottimisà u funziunamentu di a pompa di u casu di split horizontale (Parte A)

Categorie:Serviziu Tecnulugia Author: Origine : origine Tempu di emissione: 2024-09-03
Visite: 19

lu pompe horizontale split case sò una scelta populari in parechje piante perchè sò simplici, affidabili, ligeri è compacti in u disignu. In l'ultimi decennii, l'usu di casu split pumps hè aumentatu in parechje applicazioni, cum'è l'applicazioni di prucessu, per quattru motivi:

Cumprate una pompa à doppia carcassa

1. Avanzate in a tecnulugia di sigillatura di pompa centrifuga

2. Cunniscenza muderna è mudeli di a meccanica di fluidi è a dinamica rotazionale

3. I metudi di fabricazione avanzati per pruduce pezzi rotanti precisi è assemblei cumplessi à costu raghjone

4. A capacità di simplificà u cuntrollu attraversu l'usu di a tecnulugia di cuntrollu mudernu, in particulare i muderni di velocità variabili (VSD)

In termini di affidabilità, a curva di a pompa merita più attenzione, indipendentemente da a natura di l'applicazione. Durante u prucessu di selezzione, tracciate a curva di u puntu di u funziunamentu di l'applicazione pò significà a diffarenza trà risparmià soldi è perde soldi.

U megliu puntu di efficienza

U megliu puntu di efficienza (BEP) hè u puntu à u quale u pompa di casu di split horizontale hè u più stabile. Se a pompa hè operata fora di u puntu BEP, ùn hà micca solu un incrementu di carichi sbilanciati - i carichi sò generalmente picchi in u centru mortu di a pompa, ma ancu (per longu periudi di funziunamentu) riduce l'affidabilità di a pompa è di u funziunamentu. vita di i so cumpunenti.

U disignu di a pompa di solitu determina u so intervallu di funziunamentu ottimali, ma a pompa deve esse generalmente operata in 80% à 109% di u BEP. Questa gamma hè ideale, ma micca pratica, è a maiò parte di l'operatori duveranu determinà un intervallu di operazione ottima prima di selezziunà una pompa.

A pressione netta di aspirazione positiva netta necessaria (NPSHR) di solitu limita a gamma operativa di a pompa in termini di BEP. Quandu si opera assai sopra u flussu BEP, a caduta di pressione in u passaghju di aspirazione è a tubazione scenderà significativamente sottu à u NPSHR. Questa caduta di pressione pò causà cavitazione è danni à i pezzi di pompa.

Cume i pezzi di pompa s'usanu è invechjanu, si sviluppanu novi spazii. U liquidu pompatu principia à recirculate più freti (backflow internu - pump salon note) cà quandu a pompa era nova. A recirculazione pò avè un effettu preghjudiziu nantu à l'efficienza di a pompa.

L'operatori duveranu verificà a curva di rendiment di a pompa per tuttu u prufilu di u funziunamentu. Pumps chì operanu in ciclu chjusu o serviziu di ricuperazione (cù sistemi di bypass - pump salon note) deve esse operatu vicinu à u BEP o in circa 5% à 10% à a manca di u BEP. In a mo sperienza, i sistemi di ciclu chjusu prestanu menu attenzione à a curva di rendiment di a pompa.

In fatti, certi operatori ùn cuntrollanu micca i punti di funziunamentu alternativu o a gamma di flussu di ricuperazione nantu à a curva di a pompa. U flussu di serviziu di riciclamentu pò varià assai, per quessa chì l'operatori anu da truvà è valutà tutti i punti operativi pussibuli nantu à a curva di a pompa.

Punti operativi estremi

In u serviziu di trasferimentu di massa, a split horizontale pompa di casu trasferisce u liquidu da un containeru o cisterna cù diversi livelli di liquidu à i porti di aspirazione è di scaricamentu. A pompa pompa u liquidu in u portu di aspirazione è riempie u containeru o u tank à u portu di scaricamentu. Certi servizii di trasferimentu di massa necessitanu l'usu di valvule di cuntrollu, chì ponu cambià significativamente a pressione differenziale.

U capu di a pompa hè cambiatu constantemente, ma a tarifa di cambiamentu pò esse alta o bassa.

Ci hè dui punti operativi estremi in u serviziu di trasferimentu di massa, unu à u capu più altu è l'altru à u capu più bassu. Certi operatori currispondenu erroneamente u BEP di a pompa à u puntu di funziunamentu à a testa più alta è si scurdanu di l'altri esigenze di testa.

A pompa selezziunata operarà à a diritta di u BEP, furnisce un rendiment inaffidabile è menu efficiente. Inoltre, perchè a pompa hè dimensionata per funziunà à a testa più alta vicinu à u BEP, a pompa hè dimensionata più grande di ciò chì deve esse veramente.

A selezzione sbagliata di a pompa à u puntu di funziunamentu di a testa più bassu hà da risultatu in un cunsumu d'energia più altu, una efficienza più bassa, più vibrazioni, una durata di guarnizione è di cuscinetti più corta, è una affidabilità più bassa. Tutti questi fattori ponu aumentà significativamente i costi iniziali è operativi, cumprese i tempi di inattività imprevisu più frequenti.

Truvà u puntu mediu

A megliu selezzione di a pompa di u casu di split horizontale per u serviziu di trasferimentu in massa dipende da a localizazione di u puntu di serviziu à a testa più alta à a manca di u BEP o à a testa più bassa à a diritta di u BEP.

A curva di a pompa risultante deve include punti operativi chì piglianu in contu altri fatturi, cum'è NPSHR. A pompa deve operare vicinu à u BEP, chì hè u puntu mediu trà i capi più altu è più bassu, a maiò parte di u tempu.

In generale, tutti i punti di duty deve esse identificati è u funziunamentu di a pompa valutata per tutti i punti di duty pussibuli.

Una cunsiderazione impurtante hè e cundizioni di u funziunamentu di a pompa, è quandu u funziunamentu di a pompa hè pocu ridutta, u puntu di funziunamentu di a pompa nantu à a curva di a pompa hè stimatu. Per alcune applicazioni di pompa, cum'è u serviziu di trasferimentu di massa, ci hè una grande differenza trà i punti di testa più altu è più bassu, è un pu centrifuga di velocità variabile.

Categorie calde

Baidu
map