Circa u Cunsumu Energeticu di Pompa Centrifuga Split Case
Monitore u Cunsumu Energeticu è Variabili di Sistema
A misurazione di u cunsumu d'energia di un sistema di pumping pò esse assai simplice. Basta installà un metru davanti à a linea principale chì furnisce u putere à tuttu u sistema di pumping vi mostrarà u cunsumu di energia di tutti i cumpunenti elettrici in u sistema, cum'è i mutori, i cuntrolli è i valvole.
Un'altra funzione impurtante di u monitoraghju di l'energia in tuttu u sistema hè chì pò dimustrà cumu cambia l'usu di l'energia cù u tempu. Un sistema chì seguita un ciculu di produzzione pò avè periodi fissi quandu cunsuma a più energia è periodi inattivu quandu cunsuma u minimu energia. U megliu chì i metri di l'electricità ponu fà per riduce i costi di l'energia hè di permette di staggerà i ciculi di produzzione di e macchine in modu chì cunsumanu l'energia più bassu in tempi diversi. Questu ùn riduce micca veramente u cunsumu d'energia, ma pò riduce i costi di l'energia riducendu l'usu di punta.
Strategia di pianificazione
Un approcciu megliu hè di installà sensori, punti di teste è strumentazione in i spazii critichi per monitorizà a cundizione di tuttu u sistema. I dati critichi furniti da sti sensori ponu esse utilizati in parechje manere. Prima, i sensori ponu vede u flussu, a pressione, a temperatura è altri paràmetri in tempu reale. Siconda, sta dati pò ièssiri usatu pi autumàticu cuntrollu machine, evitendu cusì l'errore umanu chì pò vene cun cuntrollu manual. Terzu, i dati ponu esse accumulati cù u tempu per vede e tendenze di u funziunamentu.
Monitoraghju in tempu reale - Stabbilisce punti di setpoint per i sensori in modu chì ponu attivà allarmi quandu i soglia sò superati. Per esempiu, una indicazione di bassa pressione in a linea di aspirazione di a pompa pò sonà un alarme per impedisce u fluidu di vaporizà in a pompa. Se ùn ci hè micca risposta in un tempu specificatu, u cuntrollu chjude a pompa per prevene danni. Schemi di cuntrollu simili ponu ancu esse aduprati per i sensori chì sonanu signali d'alarma in casu di alte temperature o vibrazioni elevate.
Automatizazione per cuntrullà e macchine - Ci hè una progressione naturale da l'usu di sensori per monitorizà i punti di setup à l'usu di sensori per cuntrullà direttamente e macchine. Per esempiu, se una macchina usa a casu split pompa centrifuga per circulà l'acqua di rinfrescante, un sensor di temperatura pò mandà un signalu à un controller chì regula u flussu. U controller pò cambià a velocità di u mutore chì conduce a pompa o cambià l'azzione di a valvula per currisponde à pompa centrifuga split caseflussu à i bisogni di rinfrescamentu. Infine, u scopu di riduce u cunsumu d'energia hè rializatu.
I sensori permettenu ancu u mantenimentu preditivu. Se una macchina falla per via di un filtru intasatu, un tecnicu o meccanicu deve prima assicurassi chì a macchina hè chjusa è poi chjude / etichetta a macchina per chì u filtru pò esse pulitu o rimpiazzatu in modu sicuru. Questu hè un esempiu di mantenimentu reattivu - piglià l'azzione per correggerà un difettu dopu chì si verifica, senza avvisu prima. I filtri anu da esse rimpiazzati regularmente, ma s'appoghjanu à i periodi di tempu standard pò esse micca efficace.
In questu casu, l'acqua chì passa per u filtru pò esse più contaminata di l'espertu è per un periudu più longu. Dunque, l'elementu di filtru deve esse rimpiazzatu prima di u tempu previstu. Per d 'altra banda, cambià i filtri nantu à un calendariu pò esse perdu. Se l'acqua chì passa per u filtru hè inusualmente pulita per un periudu di tempu, u filtru pò esse bisognu di rimpiazzà settimane dopu à l'urdinatu.
U puntu cruciale di a materia hè chì l'usu di sensori per monitorà a diferenza di pressione in u filtru pò vede esattamente quandu u filtru deve esse rimpiazzatu. In fatti, letture di pressione differenziale pò ancu esse usata à u prossimu livellu, mantenimentu predittivu.
Raccolta di dati à u tempu - Riturnendu à u nostru sistema recentemente cumandatu, una volta chì tuttu hè alimentatu, aghjustatu è sintonizatu, i sensori furniscenu letture di basa di tutte a pressione, flussu, temperatura, vibrazione è altri parametri operativi. In seguitu, pudemu paragunà a lettura attuale à u valore di u megliu casu per determinà quantu sò purtati i cumpunenti o quantu u sistema hà cambiatu (cum'è un filtru intasatu).
E letture future eventualmente devianu da u valore di basa stabilitu à l'iniziu. Quandu e letture scendenu oltre i limiti predeterminati, pò indicà un fallimentu imminente, o almenu a necessità di intervenzione. Questu hè un mantenimentu predittivu - avvisendu l'operatori prima chì un fallimentu hè imminenti.
Un esempiu cumuni hè chì stallà sensori di vibrazione (accelerometers) in i lochi di cuscinetti (o sedi di cuscinetti) di pompe centrifughe è muturi. L'usura nurmale di a machina rotativa o l'operazione di pompa fora di i paràmetri stabiliti da u fabricatore pò causà cambiamenti in a freccia o l'amplitude di a vibrazione rotazionale, spessu manifestendu cum'è un aumentu di l'amplitude di vibrazione. L'esperti ponu esaminà i segnali di vibrazione à l'iniziu per determinà s'ellu sò accettabili è specificà i valori critichi chì indicanu un bisognu d'attenzione. Questi valori ponu esse programati in u software di cuntrollu per mandà un signalu d'alarma quandu l'output di u sensoru righjunghji i limiti critichi.
À l'iniziu, l'accelerometru furnisce un valore di basa di vibrazione chì pò esse salvatu in a memoria di cuntrollu. Quandu i valori in tempu reale righjunghjenu eventuali limiti predeterminati, i cuntrolli di a macchina avvisanu l'operatore chì a situazione deve esse evaluata. Di sicuru, cambiamenti bruschi severi in a vibrazione ponu ancu avvisà l'operatori per i fallimenti potenziali.
I tecnichi chì rispundenu à i dui alarmi ponu scopre un difettu simplice, cum'è un bullonu di muntatura soltu, chì pò causà chì a pompa o u mutore si move fora di u centru. Recentring l'unità è stringhje tutti i bulloni di muntatura pò esse l'unicu azzione necessariu. Dopu chì u sistema riavvia, e letture di vibrazione in tempu reale mostraranu se u prublema hè stata corretta. Tuttavia, se i cuscinetti di a pompa o di u mutore sò danati, l'azzione correttiva pò ancu esse necessaria. Ma dinò, perchè i sensori furnisce un avvisu precoce di prublemi potenziali, ponu esse valutati è i tempi di inattività posposti finu à a fine di un turnu, quandu un arrestu hè pianificatu, o quandu a produzzione hè spustata à altre pompe o sistemi.
Più cà solu Automation & Reliability
I sensori sò strategicamente posti in tuttu u sistema è sò spessu usati per furnisce un cuntrollu automatizatu, operazioni di supportu è mantenimentu predittivu. È ponu ancu piglià un ochju più vicinu à cumu u sistema opera per pudè ottimisimu, facendu u sistema generale più efficiente energeticu.
Infatti, l'applicazione di sta strategia à un sistema esistente pò riduce u cunsumu d'energia espunendu pompe o cumpunenti chì anu un spaziu significativu per migliurà.